Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2015.dec.26.-Vege a surges forgasnak...

2015. december 27. - AR5

Szep estet mindenkinek! :)

Vegre a karacsonyi nagy hajtasnak a mai nappal vege szakadt! :) Orulok neki mert mar faraszto volt.Reggel eleg nehezkesen tudtam felkelni. Valamiert nem motivalt semmi hogy kimasszak az agybol. 11kor sikerult azert kiballagni a szobambol. Megittam a szokasos reggeli kavet es keszultem a nagyszuleimhez ebedre. Nagyon nem volt mar kedvem ehhez a csaladi ebedhez... Nem is birtam mar enni meg ott lenni se volt jo... Felrevonultam es ledoltem egy agyra pihenni. Mire felkeltem mar jottunk is haza. Itthon pedig mar csak filmeztem es szenvedtem mert fajt/faj a fejem... Ma keveset tudtam beszelni a lannyal mert programja volt. Elment unokatesojaval es barataimmal(persze az o baratai is) korizni. Nem is baj sot jol tette. Kapcsoljon is ki hisz erre van a szunet. Az viszont rosszul esett hogy nekem nemet mondott a korira mert hogy o nem berel korit meg ideje sincs ra... Megis volt ideje es meg berelt is. :') Ezek azok amikor tisztan erzem hogy el akar lokni magatol.. Nem tudom mivel szolgaltam ra tenyleg de felek hogy ez a szov nem fogja sokaig birni.. Sokszor hallom azt a lanyoktol hogy hova tuntek a rendes sracok akik megbecsulik oket?! Csak eszre kell oket venni mert nem tuntek el.. itt elunk mi is koztetek. :) De koppanni kell ahhoz h tudjuk ertekelni az igazan fontos embereket az eletunkben. Nem kivanom ezt a lanynak a mostani sraccap de amiket eddig hallottam a sracrol az azt sugallja hogy o miatta fog koppanni.. Majd talan akkor engem is eszrevesz...

"Ha tudna hanyszor gondolok ra nap mint nap.."

 

Jo ejszakat es szep almokat mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr828201404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása