Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2015.dec.23.- Egy korforgas ujra es ujra

2015. december 24. - AR5

Sziasztok kedves olvasok!

Az utolso bejegyzes egy bizonyos szokes barna haju meseszep lanyrol szolt. A nyar segitett ot elfelejteni. Pontosabban egy masik lany kezeskedett errol, akivel a vegen nem lett semmi, pedig nagyon ugy nezett ki... Mindig beleszeretsz valakibe,egy ideig boldognak erzed magad majd jon a melyrepules es a vegen megint fel kell allni a padlorol. En is mindig ezt a korforgatst jarom ujra es ujra... Ez ev oktober 23-an egy olyan lanyt ismertem meg, aki felert az elozo mar mar teljes mertekben idealomnak tartott lanyhoz. Sot nem csak hogy felert meg fentebb  is tette a szintet. Egy kisebb hazibuliban ismertem meg. Mikor elosszor osszeneztunk mar ereztem hogy azonos hullamhosszon vagyunk. Teljesen megigezett azzal  a mosollyal. Az elejen igen bunko gondolataim voltak... Majd lesz egy jo estem es kesz... Hat nem igy lett. Mikozben jol szorakoztunk azon kaptam magam hogy csokolozunk. Reg nem ereztem ennyi szenvedelyt mint akkor. Elhalkult a fejemben a zene,kizartam a kulvilagot es csak ra tudtam figyelni,semmi masra. Folytatodott tovabb az este es buliztunk teljes fokozaton. Egy kis to mellett voltunk. Kiultunk a lannyal a stegre es beszelgettunk. Elmondta hogy neki van egy olyan fiu baratja aki tobb a szemeben es o is az oveben. Hat nem esett jol de elfogadtam. A beszelgetes veget csokkal zartuk. Ebbol tudtam hogy az elso nem a veletlen muve. Ezutan neki es egy masik lanynak veget ert az este mert haza kellett menniuk idore. Egyik haverommal hazavittuk oket. Szulok elott mar csak olelest kaptam de ereztem hogy ebbe az olelesbe mennyi szeretet van. Mi visszamentunk es buliztunk tovabb. Mikor hajnal 4-5 fele lefekudtunk aludni akkor csak rajta agyaltam. Kerestem a valaszokat a miertre. Miert most?! Miert o?! Es miert erzem masbak mint a tobbit?! Azt tudnotok kell hogy a lany pesti, igy eleg nehez ugy ez szamomra... Masnap hazamentunk es meg mindig kattogott az agyam... Elkezdtem vele facebookon beszelgetni,megismerni. November 1-en talalkoztam vele ujra. Megbeszeltuk hogy barati talalkozas lesz es nem akarja hogy egy csokkal megint belegabajodjon az egeszbe mert hat neki ugye ott a srac pesten aki tobb mint barat... Belementem es teljesen ugyis alltam hozza. Setaltunk egyet a Bekason es kozbe beszelgettunk. Rettentoen sokat bir beszelni amit en nagyon elvezek. Jo hangulatban toltottunk el par orat es a vegen visszakaptam a polom amit meg a bulin adtam neki mert leontottek az ovet. Tudtam hogy aznap indulnak vissza pestre es hogy imadja a gumicukrot igy hat vettem neki az utra egy Haribot. :) Eltelt ugy ket het hogy csak facebookon tudtunk beszelgetni. Ez ido alatt a sraccal megromlott a kapcsolata es a mi beszelgeteseink meg egyre aranyosabbak es melyebbek voltak. November kozepen pontosan 14-en megint jott mert unokatesojanak a szulinapja volt aki haverom baratnoje igy szerveztunk egy meglepetes bulit neki. Elterveztem hogy a polot amit multkor adtam neki azt veglegesen neki adom. :)

Elmentunk hat a szulinapra. O csalta oda az unokatesojat a partyra. A lany nagyon orult a meglepetes bulinak. En mikor meglattam az en lanykamat szeles mosollyal az arcomon orultem neki es vartam hogy mindenkinek koszonve odajojjon es megolelhessem. :) Nagyon hianyoltam mar. Sajnos eleg betegesen jott le hozzank es latszott is rajta. Odaadtam neki a polot. Nagyon orult neki. Jart erte a masodik nagy oleles. :) A tortazas es beszelgetes utan mindenki hazaballagott atoltozni az esti bulira. En es haverom a lanyokkal mentunk. Volt szabad ket orank az esti buliig. A lany ugy dontott kicsit pihen hogy este birja majd. Bement es lefekudt egy agyra. En csinaltam neki egy teat es bevittem utana, majd ott is maradtam. Odabujtam melle,atoleltem es simogattam a hatat. Erezte hogy megnyugszik mellettem es teljes harmonia tolti el. Tudtam hogy beteg de en megis meg akartam csokolni. Rossz otlet volt. A betegseg miatt mondta hogy szo se lehet rola. Kicsit rosszul esett de igy visszagondolva teljesen igaza volt. Akkor egy picit besertodtem(jelzem kicsit), sajnos ez egy rossz tulajdonsagom. Ezutan elmentunk bulizni. A lany otthon hagyta a penztarcajat igy visszamentem vele erte. Utkozben beszelgettunk kettonkrol. Kerdeztem hogy mi van benne hogy latja a dolgokat. Ezt felelte: "Nagyon jol erzem magam veled,ilyenkor minden gondom elszall es megnyugszom melletted. Nem tudom mi van bennem. Zavart vagyok es tobb mint 220km van koztunk..."

Sajnos ezt en is jol tudtam hogy a tavolsag szabalyozhat minket. Visszamentunk bulizni. En figyeltem egesz este a lanyra mert rudtam hogy beteg es gyogyszerre ivott. Berugott egy kicsit de jol erezte magat. Igaz velem nem foglalkozott de sebaj az elso az volt hogy o jol erezze magat. Olyan hajnal 3 korul hazakisertuk a lanyokat. Megvartuk mig megzuhanyoznak. Mi addig vagyis en addig matracot fujtam. Egy keresem volt a tobbi lanytol hogy engedjek hogy mellettem aludjon el. Belementek. Egy baj volt... Meghozza az hogy a lany ellokott magatol erthetetlen modon... Valoszinuleg az alkohol... Ez nagyon rosszul esett. Masnap megbeszeltuk a dolgokat. Ezutan 2 hetig megint nem lathattam de tovabbra is beszeltunk. Az egyik beszelgetes soran kitertunk kettonkre. Sajnos ez nagy hiba volt. En oszinte akartam lenni igy elmondtam mi van bennem. Ezt feleltem neki:"Mikor a kozelemben tudlak olyankor megnyugszok teljesen. Minden rossz elmulik es megszunik a kulvilag letezni. Nagyon jol erzem magam veled. Meghittseg es bekesseg lesz urra rajtam." 

A lanynak ebbol az jott le hogy nagyon megszerettem ami igaz is valamilyen szinten mert egy egyfajta kotodes alakult ki bennem iranta. Amikor ezt o megtudta kicsit megijedt es megvaltozott. Innentol kezdve elkezdett ellokni magatol. Masak lettek a beszelgetesek... November vegen egy nyiltnap alkalmabol Pestre vitt utam.  Ket napot toltottem fent es mindket nap volt alkalmam latni ezt a gyonyoru kiralylanyt. Barati talalkozas volt teljes mertekben. Nem nagyon tetszett de nem tudtam mit tenni ellene. Viszont az erzodott hogy megvan benne is egy egyfajta kotodes. Elropult az a ket nap is... Hazaerve beszelgeteseink tovabb folytatodtak de nem volt mar olyan mely es aranyos. Sajnos ra kellett jonnom hogy a tavolsag es az hogy ritkan latjuk egymast kezdte kioltani az erdeklodest. Ezt igazolja az is hogy most egy masik srac van a lathataron neki. Megmondom oszinten felek... Nem tudom meddig lesz odaig azert a sracert de megerzesem azt sugja honapok kerdese... December 22-en nalam jart az unokatesojaval es a haverommal egyutt. Megvendegeltem oket es  neztunk egy filmet. Megleptem egy pluss macival aminek szemmel lathatoan nagyon de nagyon orult. Egy hatalmas olelest kaptam tole. Filmnezes kozbe a mellkasomrol nezte a filmet. Nagyon kellett ez mar. Akkora szeretet hiany van bennem hogy az ilyenek kellenek nagyon. Sajnos rajta nagyon latszodott hogy barati az egesz hisz megint ott van egy srac neki... Kilatastalannak latom a helyzetem... Nem tudom hogyan tovabb. Azt viszont tudom hogy en fogom boldogga tenni es senki mas!

Jo ejszakat es boldog karacsonyt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr108195108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása