Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2015.dec.28.-Érte mentem ma a pályán...

2015. december 28. - AR5

Szép estét mindenkinek! :)

7 órakor indult a napom. Nagy nap volt a mai. Magyarország legrangosabb teremtornáján vettünk részt. :) Igaz mivel még elég fiataloknak számítunk ebben a versenykiírásban ezért sokat nem is várhattunk magunktól csak azt hogy mindenki tegye oda magát. Nem is kellett mondani többször nekem. A fejembe vettem hogy ő érte játszok mert tudom hogy akkor tudom a legtöbbet nyújtani. Így is lett. Derekasan sikerült helytállnunk. :) Emelt fővel vehettünk búcsút a Real Team Kupától. A délelőttöm és a fél délutánom hamar eltelt. Tartottam ma magam ahhoz amit tegnap mondtam.. 3 napig pihentetni a dolgot és nem beszélni vele. Ahogy az várható volt nem tudtam megülni a fenekemen. Valami meglepetés mindig kell. :) Tudtam jól hogy a kis tesója imádja a Lidl-ben kapható kis gumifigurákat. Mivel én is elég sokszor vásárolok ott nekem is felgyűlt jó pár belőle. Gondoltam barátommal kiküldetem hisz úgyis megy ki a barátnőjéhez(aki egyben a lány unokatesója). Még kis üdvözlő cetlit is írtam hogy "A királyfinak Ádámtól" illetve még azt hogy "Kellemes ünnepeket mindenkinek!". Nagyon vártam a visszajelzést vagy valami de sajnos este 10-kor szólt barátom hogy elfelejtette odaadni.. :') Igen gondolhatjátok hogy elég ideges lettem. Kicsit még meg is haragudtam a barátomra. Tudom jól hogy ez nem változtatott volna a helyzeten... de nekem rettentően fontos volt.. Elég rossz érzés van most bennem hogy ez meghiúsult de majd valahogy biztos eljut hozzá. :) Reggel mindig megnézem hogy történt e valami érdekes Snapchat-en. Látom hogy kirakott valamit a lány ezzel a felirattal: "We don't care what them people say." Nagyon aranyos meg minden de sajnos azoknak az embereknek abban igazuk van hogy csak ő gondolkodik a többesszámban.. a srác biztosan nem... Féltem a lányt.. Bármennyire is azt akarom hogy ne működjön a dolog közte és a srác közt azért azt se akarom hogy sérüljön abban a kapcsolatban.. Pedig attól tartok hogy fog és nem tehetek ellene semmit.. Mindig mikor azt akarja a lány hogy észrevegyem vagy írjak neki akkor küld egy csomó snapchatet. :) Valahogy érezte hogy most nem fogok neki írni mert 8 képet kaptam 4 órán belül.. :D Tartom a szavam és 3 napig biztosan nem beszélek vele... Most néznem kell a saját érdekeimet is egy kicsit...

"Alvás előtt mindig rád gondolok, álmaimban veled találkozok, reggelente te jutsz elsőként eszembe, bárcsak ez téged is érdekelne..."

Jó éjszakát mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr248207466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása