Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2016.jan.2.-Kezdődhet a hajtás..

2016. január 02. - AR5

Jó estét kedves olvasók! :)

A mai napom a vártnál később indult mert a lustaságom megint megmutatta magát. Valahogyan sikerült kinyomnom a 10 órai ébresztőt így délben keltem. Egyik volt csapattársam hívott hogy 3-tól meccsünk van szóval azelőtt már csak annyira volt időm hogy elkészüljek és kiszedjem a rám váró tanulnivalót. Elmentem a meccsre amin nyertünk 3-2-re. Két góllal és egy gólpasszal járultam hozzá a sikerhez. :) Miután hazajöttem anyáéknak letöltöttem egy jó filmet én pedig míg ők nézték addig angoloztam. :) Tanulás után neki kezdtem edzeni de valami miatt belenyilallt a fejemben és rázni kezdett a hideg. Azért megcsináltam az edzést majd vettem egy forró fürdőt. Megmértem a lázam és szembesültem azzal hogy igen... belázasodtam... 38.2°C... Nem vészes de így a holnapi meccs elég kérdéses lesz.. Sajnos folytatódik az amitől féltem.. A lánynak egyáltalán nem jutok az eszébe.. Túlságosan el van foglalva azzal hogy egy életképtelennel jár.. Egyszerűen nem látja hogy nem fog jó kisülni abból a kapcsolatból... De saját bőrén kell megtapasztalnia azt amit a sráctól kapni fog.. A csalódást... Nem akarom ezt neki mert féltem a kis bolondot de sajnos nem tehetek semmit ellene... Nem hallgat senkire csak megy a feje után és nem lát tisztán a rózsaszín köd miatt.. Egyre jobban hiányzik hisz már 2 hete lassan hogy nem láttam és az is kevés idő volt.. Hozzá kell szoknom mert most már beszélgetni se beszélget velem.. Valószínű most 1-2 hónapig ez várható... Kemény megpróbáltatás lesz sok álmatlan éjszakával de ki fogom bírni és el jön az idő mikor megmutathatom neki mennyi szeretetet tudok neki adni...

"Tudod miért ragaszkodok hozzád ennyire? Mert megmutattad azt a világot ahol érdemes szeretni..."

Jó éjt srácok! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr328227986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása