Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2016.jan.3.-En mar megszuntem letezni...

2016. január 03. - AR5

Szep estet mindenkinek! :)

Nyugosen indult a nap. Tudtam hogy ma minden idom ami van azt a tanulasnak kell szentelnem. 9-kor felebredve kimentem a napom elindito kavemert. Fel 10 fele mar a matek feladatokat csinaltam... Del elott par perccel elindultam a mai kispalyas meccsre. Az eredmeny nem a szam ize szerint alakult de megrugtam a magam goljat es meg egy golpasszt is kiosztottam. Bekaptam egy konyokost ami a tudomet talalta el es egy rugast is kaptam a bal labamra. Hazaerve folytattam a delelotti munkam a matekozast... Fel4-tol 5-ig angol tanarnal voltam mert mar veszesen kozeleg az a nyelvvizsga. :( Visszaerve meg mindig lefoglalt a matek... Kozben tesom keresztszulei jottek hozzank latogatoba de meg egy kis ido kellett hogy mindennel vegezzek. Majd vegre dumalhattam az en draga batyammal. :) Rettentoen sokat jelent neha az hogy tudom hogy mindig szamithatok ra. Az o baratnoje az Pesten tanul szoval sokat tud nekem mondani a tavkapcsolatrol. Mindig elmondja hogy nagyon nehez hisz van mikor 2 hetente talalkoznak de mivel iszonyatosan szeretik egymast igy kibirjak es annal inkabb tudjak ertekelni egymast mikor talalkoznak. Tudom hogy ez az en esetemben szinte lehetetlen.. Annyira ismerem mar a lanyt hogy tudjam neki nem eleg 2 hetente egy talalkozas... Sokkal tobbszor igenyli a szeretetet... Na meg persze hogy ez lehetseges legyen legalabb annyira kene szeretnie engem mint en ot... Es jelen pillanatban egyre csak tavolodok tole.. Megszunt minden kommunikacio kozottunk... Nagyon rossz erzes hogy nem tudom mi van vele,hogy van es hogy biztonsagban van-e... Nagyon hianyzik... hogy halljam a hangjat vagy a neveteset... Nagyon reg nem hallottam mar azt az onfeledt nevetest... Nem tudom mi lesz a vege de nagyon rossz erzesem van.. De nem fogok lemondani rola... Az ujevi fogadalmaim nem fogom kidobni az ablakon... Ha torik ha szakad betartom egytol egyig...

"Hogy ki akarok lenni neked? Akitol megnyugszol. Kinek, ha szemebe nezel boldog leszel s egy pillantasabol tudod, hogy szeret.."

Jo ejszakat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr28234714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása