Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2015.dec.29.-Egyre távolabb tőlem..

2015. december 30. - AR5

Szép estét kedves olvasók! :)

Az éjszakám úgy írnám le hogy csillogott a szemem de nem az örömtől... Reggel fél 12-kor keltem elég fáradtan. Mára annyi feladatom volt hogy kicsit angolozzak illetve rendet rakjak a házban. Mire ezekhez neki fogtam már délután 3 óra volt. Igen tudom a lustaság.. :) Olyan fél 6 fele már végeztem is a teendőkkel. Majd elintéztem a saját dolgaim és már el is repült a nap. Még annyit hozzá fűznék a mai napomhoz hogy rettentően fáj a jobb szemem körül a csontom.. Valószínűleg tegnap egy hátra könyöklést benyeltem.. Pár nap és rendbe jön. :) Ma is folytatódott tovább a tegnapi napom... Kaptam egész nap a sok-sok snapchatet a lánytól... Érzi most már ő is hogy itt valami nem kerek.. Rettenetesen fáj hogy ezt kell csinálnom de sajnos bekövetkezett így is amitől féltem.. Kárt tettem magamba elkeseredettségemben.. Tudom hogy hülyeség meg nincs értelme.. de sajnos bennem ezek az érzések erősebben mutatkoznak meg mint egy normális embernél.. én ezt kaptam az élettől.. fokozott érzelmek... sajnos ilyenkor kiütközik a hátránya... Az a baj hogy attól tartok hogy elkezdett távolodni tőlem a lány.. Az a kötődés ami megvan köztünk kezd eltűnni.. Nem akarom ezt de jelen állás szerint semmit sem tehetek ellene. Én már nem is létezek számára szerintem... Facebookon is rám írt de nem néztem meg.. Tartom magam a 3 naphoz... Pedig elmondhatatlanul hiányzik...Nem telik el úgy nap hogy ne nézzem meg a képeket amik róla vannak.. Nem tudom miért szeretem ennyire.. De azt tudom hogy bármikor látom a lehető legnagyobb mosoly van az arcomon és minden egyes ölelésnél a lehető legnagyobb biztonságban érzem magam.. Csak azt szeretném ha észrevenné hogy én boldoggá tudom tenni.. Képes vagyok rá.. Remélem hogy a maci amit tőlem kapott emlékeztet rám.. Ha már másképp nem is gondol rám...


"Mikor megölel és érzed, hogy dobod a szíve, érzed az illatát,
ott van melletted, nem akarod elengedni. Leírhatatlan..."

Jó éjszakát mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr238211228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása