Az igazi vagy mégsem?

Az igazi vagy mégsem?

2015.dec.24.- A szeretet unnepe...

2015. december 25. - AR5

Szep estet mindenkinek! :)

Elosszor is szeretnek mindenkinek bekes,boldog karacsonyt kivanni! Remelem jol telt a Szenteste mindenkinel!

A mai napom 12kor indult. Szokasomhoz hiven aludtam ameddig birtam. Nem indult jol a napom... Nem fogott el a karacsonyi hangulat es a szuleimen kivul senkinek nem jutott eszebe hogy nevem napja van. Ahogy telt az ido azert egyre tobben felkoszontottek ami nagyon jol esett. :) Mai napom a keszulodesrol szolt. Segitettem szuleimnek es a fat is feldiszitettem. Majd mire eszbe kaptam mar este 6 ora volt. Jottek nagyszuleim es a szokasos unnepi vacsi megvolt. Mikor mar minden nyugis lett akkor volt idom vegre beszelni a lannyal. Rettenetesen orultem a hanguzenetnek amit tole es unokatesojatol kaptam amiben felkoszontenek. Ez volt az a pont ahol a rossz kedvem jo kedvve alakult. Azutan kicsit beszelgettunk. Sajnos ujra ra kellett jonnom hogy mar nem olyanok a beszelgetesek mint voltak... Az hogy neki van valaki nagyban befolyasolja kettonk kapcsolatat... Tudatosan probal ellokni magatol... Rettenetesen faj ezt latni es erezni... Most igy estere kicsit snapchatelt is velem es mikor latom mindig jobb kedvem lesz tehat nem mondhatom azt hogy rossz napom lett volna. :) Viszont a napok multaval egyre kevesebbet beszel velem,egyre jobban szakad meg a kotodese es ezt nem hagyhatom.. Meg nem tudom hogy de valamit teszek ennek ellenebe hogy ne igy legyen! Nem tudok lemondani arrol a csodas fogszabalyzos mosolyrol vagy azokrol a gyonyoru szemekrol...

Jo ejszakat mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://haddtortenjenekadolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr758196526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása